01-12-2024
από ΑΡΧΩΝ -
Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα…είστε έτοιμοι για να δημιουργήσετε την πιο εντυπωσιακή και ατμοσφαιρική βιτρίνα;
Σας έχουμε ιδέες αλλά πρώτα από όλα υπάρχει μια βασική αρχή που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας και αυτή είναι: Όσο πιο λιτή είναι η βιτρίνα σας τόσο το καλύτερο. Μην την υπερφορτώνετε με διακοσμητικά, μπάλες, χριστουγεννιάτικα δέντρα κ.ά.
Να θυμάστε ποιος είναι ο σκοπός του visual merchandising…Να προσελκύσετε τους δυνητικούς αγοραστές, να τους τραβήξετε στο εσωτερικό του καταστήματος και να τους κάνετε πελάτες σας!
Οπότε θέλετε μια ωραία, καλοστημένη και εντυπωσιακή βιτρίνα όπου θα δείξετε τα είδη σας...αυτά πουλάτε -τα ρούχα, τα παπούτσια, τις τσάντες, - όχι τα χριστουγεννιάτικα! Να είστε στο κλίμα των εορτών αλλά να στοχεύετε στην προώθηση των προϊόντων σας…και μόνο! Minimal design λοιπόν και πάλι minimal!
Έτσι, έχοντας πάντα στο μυαλό σας την παραπάνω βασική αρχή, αφήστε τη φαντασία σας να δημιουργήσει και φτιάξτε την πιο ωραία Χριστουγεννιάτικη βιτρίνα.Τι μπορείτε να κάνετε; Σας έχουμε 3 ιδέες!
Βρείτε το θέμα που σας αρέσει, αποφασίστε σε ποια διάσταση θέλετε να είναι το αυτοκόλλητο (βάση της διάστασης της βιτρίνας σας) και δώστε το σε μια εκτυπωτική εταιρία να σας το τυπώσει.
Tip 1! Μην γεμίσετε πάνω από το 1/3 της επιφάνειας της τζαμαρίας σας με αυτοκόλλητα γιατί θα κρύψουν τις κούκλες σας!
Tip 2! Προσέξτε γιατί υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες, με άλλη αντοχή η κάθε μια στις καιρικές συνθήκες. Ακόμη επιλέξτε αυτοκόλλητα με αντίστροφο προσανατολισμό που τοποθετούνται δηλαδή στην εσωτερική πλευρά της βιτρίνας.
Βρείτε ένα θέμα…για παράδειγμα κούκλες βιτρίνας που κάνουν ρεβεγιόν!Τοποθετήστε λοιπόν στην βιτρίνα ένα τραπεζάκι στολισμένο ανάλογα (με χριστουγεννιάτικο τραπεζομάντιλο και 3-4 ποτήρια σαμπάνιας επάνω), ντύστε τις κούκλες γιορτινά, κρεμάστε μια αφίσα, βάλτε 1-2 διακοσμητικά στο δάπεδο και είστε έτοιμοι!
- Μπάλες, αστεράκια και αφίσες
Σίγουρα η πιο εύκολη λύση!Προμηθευτείτε με χριστουγεννιάτικα décor στο χρώμα που θα επιλέξετε (πχ. ασημί, κόκκινο, χρυσό κτλ) βάση πάντα του γενικότερου στυλ που διατηρείτε στο κατάστημα σας.
Κρεμάστε από το ταβάνι λίγες μπάλες, αστεράκια ή χριστουγεννιάτικες γιρλάντες, και βάλτε μια αφίσα πίσω.
Στο δάπεδο μπορείτε να τοποθετήσετε ένα τραπεζάκι βιτρίνας με κάποια προϊόντα σας (τσάντα, ενδύματα κτλ.) και λίγο χιόνι.
Για το τέλος μια συμβουλή: Να είστε δημιουργικοί
Στο site www.arhon.gr θα βρείτε μια τεράστια ποικιλία ειδών για τη σωστή λειτουργία του καταστήματος σας. Ότι και να επιλέξετε, να είστε δημιουργικοί. Και τι εννοούμε με αυτό;
Να έχετε πάντα κατά νου κάποιες βασικές αρχές του visual merchandising:
-Αρμονία στα χρώματα που επικρατούν στη βιτρίνα
-Ντύστε την κούκλα όπως θα ήθελε ο πελάτης να τη δει. Δηλαδή μην παραλείπετε τα αξεσουάρ (τσάντα, παπούτσια, φουλάρι ή καπέλο)
Και μην ξεχνάτε…Η βιτρίνα σιωπηλά αναγγέλλει τι μπορεί κανείς να περιμένει στο εσωτερικό του καταστήματος…η βιτρίνα θα παρακινήσει τον πελάτη να κάνει το επόμενο βήμα.
Γράφει η Κουρμουλάκη Κατερίνα για το www.arhon.gr Interior designer
Specialized in Visual Merchandising
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου ή μέρους αυτού αν δεν υπάρχει αναφορά της πηγής και εμφανής ενεργός σύνδεσμος προς την ακριβή σελίδα του άρθρου.